Friday, September 25, 2009

O . K . U

sure korang musykil kan kenape tittle belug aku laen macam je ari nie . bukan ape , actlly cite diye camni .

di pagi yang hening , jam 10.17am , khamis , kaki aku da tersentuh lantai kat kl sentral tuh .
ehem ! sury , ayat terskema plak . hehe . aku n dak group aku lepaking kat kl sentral coz
budget nak wat asgmnt lar kunun . dok kat kfc . nak di jadikan cite , tak lame pastu , ade sorang pakcik nie dok depan meja kitorang . tapi menghadap aku . member aku dengar sayup sayup macam ade org paggil . rupe nyer suare pakcik tuh . diye soh panggil pekerja kfc coz diye nak order makanan
aku n teah cam bisik bisik uh cikit .
yela . die nak makan , g la bratur sendiri . then makanan pon sampai , then pakcik tuh soh pekerja kfc tuh potong ayam tuh . senang cikit nak makan .
lagi skali aku n teah duk bisik bisik .
nak makan pon soh orang potong potong . ape lar ! pakcik tadi yang banyak songeh tuh pon makan lar dengan senang hati dan lazatnye . tapi aku tgk pakcik tuh makan cam pelik je. korang taw tak , rupenye pakcik tuh
BUTA !
weyh ! sumpah aku trus tergamam ! rase bersalah gler ngan pakcik tuh ! urrgh ! tak lame pastu , pakcik tuh nak g toilet , takkan la kitorang yang pompuan nie nak pinpin pakcik nie g toil et laki an . kitorang pon mintak tolong kat pekerja dining KFC nie tolong bawakkan pakcik nie g toilet . panggil punye panggil ,sekali pekerja dining KFC tuh tak bole dgr n tak bole ckp .
dalam braket PEKAK N BISU !
ler! ape la ! penat explain kat diye . lastly org laen yang tlg bwk pakcik tuh . igt da abes kisah pakcik tuh . last jumpe lagi . pakcik tuh jln jln sorg . n aku yang da rase bersalah kat pakcik tuh pon g la kat pakcik tuh .


ieqa ; pakcik nak g mane ?

pakcik ; pakcik nak turun bawah . nak beli baju .

ieqa ; oo , tapi baju kat cni mahal ckit pck

pakcik ; takpe , pck ade duet

aku pon bwk la pakcik tuh g tangge yang bole gerak gerak tuh

ieqa ; pck dari mane ?

pakcik ; dari klang

ieqa ; nak ke mane ?

pakcik ; nakke alor setar . keretapi pck malam nnt .

aku pon tgk jam . korang taw , time tuh baru kul 1.15pm . lame lagik nak malam . sian pakcik tuh kena tunggu lame .

ieqa ; oo . yeke . pck dtg sorang je ke ? camne pck dtg?

pakcik ; pck dtg sorang je . anak da mati !

aku tak taw maksud mti diye tuh camne . hanye tuhan yang tahu . aku tanak tanye banyak banyak . nnt pck tuh sedeh .

ieqa ; pck , dah sampai . pck turun elok elok ye

pakcik ; time kasih nak . semoge tuhan je yang balas budi kamu .

then pakcik tuh pon trun tingkat bwh . ade org laen pinpin diye . aku pon dodok uh balek kat kfc tuh . truskan wat asgmnt. tapi sedeh kan korang . mane lah pegi anak anak pakcik tuh . korang msty nak tgk kan muke pakcik tuh . nah ! aku tunjuk kat korang .

pakcik ! sy sayang pakcik ! samat hari raye ! (:

dalam ERL . maaf . kualiti gambar kurang memuaskan . biase uh . phone lame . hehe .
** no edit uke ! (:

3 budak hitam:

fiiQ said...

baiknya hati die..
btambah comel..
hehehe!~~

:SUICIDE: said...

sy pn syg pakcik jugak !
sedeyh sanat dgr cite ni..
nk nanges..nk jmpe pkck tuu..

m a r s u p i L a m i said...

fiiq ; da banyak kali cakap sy comel.tengs2.HAHA!

mai ; memang sedeh pon weyh . aku n teah punye ar mengate pakcik tuh mule mule ko taw. tapi aku da mintak maaf da !

 

"Heartly Written" Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal